Blog
o skutecznym
marketingu
internetowym

Kampanie reklamowe na Facebooku- jak generować ruch

21 października 2022

Jedną z przeszkód prowadzenia swojego profilu w świecie social media, może być brak generowania wartościowego ruchu na stronie. W związku z tym, celem kampanii powinno być zwiększenie ilość osób poruszających się i czytających Twoje treści. Następnym pytaniem, gdy już zdecydujesz się na prowadzenie kampanii reklamowej, powinno być jak je prowadzić, aby były bardziej skuteczne? O tym poniżej.

Kampanie reklamowe na facebooku – cele

Jeśli prowadzisz już kampanie reklamową, lub zamierzasz podjąć działania w tym kierunku, a także zależy Ci na tym, a by na Twojej stronie pojawiał się najbardziej wartościowy ruch, oraz był dokonywane różnego rodzaju akcje, musisz wiedzieć, że na podstawowy ekosystem celów reklamowych jest prosty. Warto wiedzieć, że:

Optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku

Optymalizacja kampanii reklamowych polega na tym, że do poprawnego działania potrzebuje danych, których zawsze może być za mało. Przyjęło się, że w zależności od źródeł, potrzeba od 20 do 100 zdarzeń. Oficjalne źródła mówią, że jest to ilość 50 zdarzeń w przypadku samego kliknięcia, co daje w przypadku konwersji 50 kliknięć w skali tygodnia. Warto wiedzieć, nieco więcej o optymalizacji, oraz krokach dzięki których można ją obejść w kontekście kampanii reklamowych.

Sklepy internetowe, oraz firmy mające małą skalę, mogą radzić sobie z generowaniem sprzedaży za pomocą stworzenia celu na konwersję, jeśli tylko nie mają wystarczająco dużej liczby zakupów, czy konwersji innego typu. Facebook regularnie, oraz na bieżąco sprawdza, czy osoba która weszła na stronę spędziła zaplanowaną ilość czasu, co znaczy, że prawdopodobnie przeczytała tekst, zapoznała się z treścią. W związku z tym, na pierwszy rzut oka widać było, kto jednocześnie wszedł i wyszedł ze strony. Gdyby to była standardowa kampania reklamowana Facebooku na kliki, nie byłoby całego mechanizmu badania ruchu. Tutaj optymalizowana jest konwersja, co wiążę się z tym, że każda kolejna osoba, czytająca tekst, sprawia, że więcej osób wejdzie na artykuł celem sprawdzenia jego treści.

Wniosek jest jeden, warto korzystać z kampanii reklamowych, z tego względu, że zwiększone zostają statystyki ruchu, konwersji, oraz samej akcji na Twojej stronie internetowej, co przyczynia się bardzo często do wzrostu Twoich dochodów.

Zajrzyj również tutaj

Kategorie

projekt i wykonanie:
strony www Kraków